HelloSkin er lukket - prøv fremtidens hudpleje her

Returnering

Du kan til enhver tid annullere din ordre inden din bestilling er pakket til forsendelse, og du kan returnere din ordre til os inden for 30 dage efter modtagelsen. For at annullere din ordre lige efter bestilling og inden du modtager bekræftelse af afsendelse, skal du kontakte os via email på hello@helloskin.dk for instruktioner.

Sådan returnerer du en ordre efter modtagelse:

1. Venligst tag kontakt til vores kundeservice på hello@helloskin.dk, så sender vi et returneringslabel elektronisk, som udskrives og vedhæftes på pakken, samt instruktioner til nærmeste pakkeshop hvorfra du kan sende ordren retur.

2. I pakken lægger du en besked, om hvad du ønsker der skal ske. Du kan enten få varen byttet eller få pengene igen.

Af sundhedsmæssige og hygiejniske årsager kan du ikke returnere forseglede produkter, hvis forseglingen er brudt. Undtagelser foretages, hvis sådanne produkter er beskadiget eller fejlbehæftet ved levering eller er blevet leveret forkert.

Hvis du bemærker, at din vare er beskadiget ved modtagelsen, anbefaler vi, at du nægter at modtage pakken. Hvis du opdager det efter modtagelsen, skal du tage et billede af varen og videresende det til hello@helloskin.dk og returnere varen. Vi kan tilbyde en udveksling eller refundering efter behov.

Send venligst ikke dit køb tilbage til producenten.

Refundering

Når din returnering er modtaget og inspiceret, sender vi dig en email for at give dig besked om, at vi har modtaget din returnerede pakke. Vi vil også give dig besked om godkendelse eller afvisning af din refundering (inkl. eventuelle leveringsomkostninger).

Hvis returneringen er godkendt, behandles din refundering (inkl. eventuelle leveringsomkostninger), og beløbet vil automatisk blive overført til dit betalingskort eller den oprindelige betalingsmåde inden for 1-2 dage efter vores bekræftelse.

Vi sender dig en kvittering for denne transaktion til den email-konto, der blev brugt til købet.

Forsinket eller manglende refunderinger

Hvis du ikke har modtaget en refundering endnu, skal du først tjekke din bankkonto igen. Derefter kontakt dit kreditkortselskab, da det kan tage lidt tid før din refundering er officielt bogført. Næste kontakt er din bank. Der er ofte noget behandlingstid, før en refundering er sendt.

Hvis du har gennemført disse trin, og du stadig ikke har modtaget din refundering, bedes du kontakte os på hello@helloskin.dk.

Gaver

Hvis varen var markeret som gave, da den blev købt og afsendt direkte til dig som modtager, vil du modtage en gave-rabatkode for værdien af ​​din returnering.

Hvis varen ikke var markeret som en gave, da den blev købt, eller gavegiveren havde ordren afsendt til sig selv for at give dig senere, sender vi tilbagebetaling til gavegiveren.